Subject: FW: Sopaku VKV projekt
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 10:51:17 +0300

registreerimiseks

From: Sven Zujev <[email-masked]>
Sent: Monday, September 23, 2024 5:07 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Sopaku VKV projekt

Tere!

Lahendasin Sopaku VKV projekti EHR märkused ära.

Saadan igaks juhuks manuses joonised uuesti üle vaatamiseks, kas sellised
joonised sobivad?

Jooniste sobivusel laeksin projekti uuesti EHRi üles.

Dropboxi link jooniste alla laadimiseks:

https://www.dropbox.com/scl/fi/x2i20clxupjk4htgyw5io/Sopaku-joonised-23.09
.zip?rlkey=1pyswziogwzbubqhlr5oxzgzi
<https://www.dropbox.com/scl/fi/x2i20clxupjk4htgyw5io/Sopaku-joonised-23.0
9.zip?rlkey=1pyswziogwzbubqhlr5oxzgzi&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega,

Sven Zujev

Altren Projekt OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

53478135

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.